Powered By Blogger

poniedziałek, 3 lutego 2014


Witajcie zdesperowani, znudzeni i zaciekawieni!

Cóż mnie napadło, żeby stworzyć bloga? Zupełnie jakbym miała za dużo wolnego czasu... Dobra, do rzeczy. Warto chyba napisać kilka słów o sobie. Jestem osóbką raczej niepozorną i o różnych obliczach - jedni mówią, że urocza, inni pieszczotliwie nazywają mnie chamską suką. Co jest prawdą? Szczerze mówiąc, sama nie wiem.  Mam trzy pasje - czytanie, pisanie i gotowanie. To im zamierzam poświęcić tego bloga. Czym będę Was męczyć? Co jakiś czas wrzucę tu fragment swojego opowiadania, innym razem uraczę Was może jakimś przepisem, a jeszcze kiedy indziej polecę lub zdecydowanie odradzę lekturę, którejś z książek, które wpadły w moje dłonie.
Co więcej? Czekam na Wasze komentarze, opinie, ewentualne wskazówki aby poprawić jakość tego "bloga". Już niedługo pojawi się wstęp do pierwszego tekstu, także zapraszam!
- L

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz